"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2010. november 27., szombat

Karácsonyi mini sorozat


A tervem szerint valahogy így nézett volna ki az idei karácsonyi szappanom. Próbaként ezt a mini sorozatot készítettem... és nem volt kedvem újra megismételni :O
Összetevőiben igazán jó dolgokat használtam - oliva, kókusz, pálma, ricinus, sok Sheavaj, superfatnak megint búzacsíra olajat - szárított narancshéj reszelék, anatto por, narancsillóolaj.
Az alapmasszát egy hullámvonallal törtem meg amibe a szárított narancshéj került anatto porral megszínezve. Az alapos ragasztgatással és támasztékokkal előkészített formám mégsem vált be! A két masszát nem tudtam szép ívesen, úgy elválasztani ahogy szerettem volna. A hullámvonal sem lett igazán látványos! Na ezt valamivel fel kellett dobnom! Még jó, hogy készítettem előre csillagokat, ... jó lesz majd valamire alapon. :)
Ezek után ezt a tervet hamar elvetettem, túl macerás nagyobb mennyiség készítéséhez. Így ez a pár darb szappan a legkedvesebb ismerőseim ajándéka lesz. Mivel most tényleg elmondhatom "szívemet-lelkemet adtam bele :)"

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Bocsi, hogy nem jelentkeztem és köszi a segítséget! Megpróbálom az itthoni MIca porokat! Nagyon tetszik ez a csillagos szappanos! Is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz!Nekem azokkal a szárított narancskarikákkal tetszenek különösen!A csillagok is szépek.Mitől lesz kék a színe?

    VálaszTörlés
  3. Köszi:) A kek szint az indigotol kapta...

    VálaszTörlés
  4. Judit nem csinálsz karácsonyi összeállítást? Akarok vásárolni ajándéknak a szappanjaidból, majd kereslek.

    VálaszTörlés