"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2010. június 3., csütörtök

ORBÁN-nap


A hétvégén borünnep volt nálunk és úgy gondoltam ez egy jó alkalom először, nyilvánosan bemutatkozni a szappankáimmal. Mivel az idő nagyon rövid volt a felkészülésre egy nagyon gyorsasági standot állítottam fel. Gondoltam úgyis saját magukat kell eladniuk! Kíváncsi voltam az emberek reakcióira, érdeklődésére és úgy összességében, hogy mennyire fogadják el a szappanokat. Én a magam részéről igyekeztem minden megtenni. Értékes olajokat használtam a receptek összetevőinél, és hogy illata is legyen (mert egy szappan - nem szappan illat nélkül) remélem megtaláltam a megfelelő illóolajat mindegyikhez.
A forma, külcsiny már az én fantáziám szüleménye.

Még egyszer megköszönöm minden vásárlómnak, hogy szeretné kipróbálni a termékeimet. Garantálom nem fog bennem csalódni!
Külön köszönet a Hajósiaknak!!! - Meglepődtem, hogy mennyien álltak meg érdeklődve a standomnál és kérdésekkel halmoztak el. Örülök neki, nem gondoltam volna, hogy ekkora érdeklődést váltanak ki a szappankáim.
Szívesen fogadok mindenféle visszajelzést, véleményt - mert igazán csak ezek alapján tudom meg mi az, amin még esetleg változtatnom kell az összetevőknél.
Akkor próbára fel! Megígérem, mindent újra tudok főzni kívánság szerint... és az azért nem mellékes, ha idővel mindent elfelejthetünk ( testápoló, krémek stb. ...), mert bőrünk zsír-víz háztartása ismét normalizálódik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése